Prohledat tento blog

neděle 10. prosince 2017

ČASKAVÁRNA PORTHEIMKA





U Portheimky ráda fotím. Na Andělu ji najdete za kostelem sv. Václava na adrese Štefánikova 68/12. V časných hodinách tam nikdo není. Stoly jsou uvnitř kavárny, takže na snímky je více prostoru a není tu nechtěné publikum. Můžu se vyřádit buď s výhledem na kostel, nebo do parku, kde se jinak venčí psi a děti. 

sobota 9. prosince 2017

CO NA TĚCH RÁNECH JE






Víkendová rána jsou bez lidí, bez provozu a bez spěchu do práce. Ideální kombinace na focení. S příchodem zimního času je sice více rušno, protože turisté už jsou vzhůru a následují průvodce na každém kroku, ale i tak se dá najít pěkná místa bez hloučků. Posledně jsem si vyrazila na Malostranské náměstí v mínus pěti stupních. Proto mám taky ráda rychlé návraty domů k čaji a k úpravám fotek.

VZPOMÍNKA NA KORFU






Klepu se zimou pod dekou, takže jsem si našla fotky z rozkvetlého ostrova, abych se zahřála alespoň na oko. Protože jsem blog nechala delší dobu u ledu, podělím se s vámi až nyní. Snad se vám snímky líbí.
Korfu můžu na dovolenou doporučit každému, kdo miluje divokou přírodu, mořský vzduch, řecké dobroty a rád vypadne z každodenního stereotypu. Ostrov tedy doporučuji všem.

pátek 8. prosince 2017

PAUZA V PSANÍ, ŽÁDNÁ PAUZA VE FORMOVÁNÍ





Dlouho o mně nebylo slyšet, ale byla jsem často vidět… v posilovně. Zaplatila jsem si na patnáct tréninků odborný dohled. Když píšu odborný, tak to není o trenérovi, kterých je dnes spousta.  Vybrala jsem si bývalého mistra světa v kulturistice Josefa Ráce. Ten se podíval na to jak trénuju a s úsměvem (který u něj často nevidím) mi oznámil, že cvičím špatně. Respektive, že se pořádně nezaměřuju na konkrétní svalstvo. O složení jídelníčku nemluvě.
Patnáct tréninků mi rozdělil na různé části těla. V jeden den posiluju hýždě, nohy, záda a horní břicho, další den cvičím paže a spodní břicho.
Trenér se mě zeptal na můj cíl, a když jsem mu řekla, že bych chtěla do příští dovolené vypadat jako Anllela Sagra, tak mě sundal s tím, že mi postačí, když nebudu vypadat jako anorektický padagraf.
Beru to tedy jako přijatelný cíl a snažím se. 
Patnáct tréninků pod dohledem mám za sebou dávno a teď jednu podle doporučení už asi další dva měsíce. Nejlépe se mi tvarují ramena (bezva, když mi jde především o jiné partie).

Co jinak nového u mě? Od 30. srpna jsem úplně vyškrtla alkohol a když jsem si po třech měsících porovnávala fotky, skutečně tam pokrok vidím. Tedy ne nijak zázračný, ale aspoň něco.



středa 31. května 2017

ZDRAVÉ TYČINKY


Mezitím co píšu recept na ovesnou dobrotu, mi na stole chladne voňavý plech. Dnes si totiž připravuji snídani a svačinu na zítra. Co nesním, nechám v lednici na další dny.
Pusťte se do zdravého pochutnání také. Potřebujete několik surovin a opět to nebude velká námaha.