Prohledat tento blog

čtvrtek 26. května 2016

HUBENÁ! A TO JAKO STAČÍ?

Nestačí, protože hubená ještě neznamená zdravá a fit. Spoustě hubených holek to sluší, když jsou oblečené, ale když se svléknou do plavek, prádla a do postele, tak je to k uzoufání. Cvičení je důležité. Vánoční cukroví vypadá taky nejlíp, když se dělá ve formě... kromě rumových koulí, což je ale moje záložní varianta na dovolenou u moře. Raději se ale držím svého předsevzetí zabrat a dostat se do nové formy.
Co mě tak štve na zvolání: "Ježiš, co chceš ještě hubnout?", nebo: "Vy jdete cvičit? Vždyť to se svojí figurou nepotřebujete." Tak předně, kdo mluví o hubnutí??? Chci být zpevněná, mít dokonalou postavu v rámci možností a nechci se hnusit nad svojí fotkou v plavkách takovým stylem, že bych sama sebe na facebooku odebrala z přátel, kdyby to šlo. A ještě jedna věc. Ptát se proč jdu cvičit, když hubená jsem znamená, že hubená jsem proto že cvičit jdu.
A dostáváme se k jádru problému. Proč mám ochablou postavu, celulitidu a nulovou výdrž, když už cvičím? A že cvičím roky! Protože jsem do minulého týdne byla ten typ holky, která pořádně nezabrala. To bylo spíš: "Oooo, už jsem se zadýchala, to bude stačit. Hm, teď jsem 20x zvedla dvoukilovou činku, co si dám po tom náročném tréninku k jídlu? Vepřový řízek, nebo karbanátek? Oba! Však jsem si dneska mákla. Takže tak. Je nutné cvičit pořádně a výsledky se dostaví.
Na začátku roku jsem posilovala s trenérem z Factory Pro. Jeho cviky se mi moc nelíbily, táhlo mě to na stroje, on trval pouze na zapojení vlastní váhy. Takže nám to moc neklapalo. Naučil mě ale pár fíglů, díky kterým jsem přišla na to, proč moje posilování bylo celou tu dobu neefektivní a nedostavily se výsledky. Teď už si to zatraceně hlídám, protože tyhle tipy opravdu fungují a já chci výsledky hned... nebo do těch osmi týdnů než poletím k moři. Abych právě nevypadala jako koule, která na pláži přežije jedině s lahví rumu. Triky při cvičení předám dál v příštím článku, teď musím padat do práce.





Žádné komentáře:

Okomentovat