Prohledat tento blog

čtvrtek 16. června 2016

KDY SE PROJEVÍ VÝSLEDKY SNAŽENÍ

Všechny chceme výsledky co nejdříve. Ať už za to může nedočkavost, nebo nás tlačí čas, tak v náš neprospěch hraje slabá vůle, lenost a tolik hříšných svodů. Nepolevujte. Hlavní je vytrvat a najít něco, čím si pojistíte disciplínu. Opakuji, že to nejlepší, co jsem našla, je pořizování fotek týden po týdnu. Prohlížím si je, když si nejsem jistá, že má všechen ten pot a bolest smysl. Má! Do teď se při snaze jak zhubnout doporučovalo zapomenout při formování postavy na váhu a pouze se měřit ve stejný čas a po určité době. Já říkám, zapomeňte i na metr a foťte se. Vždyť na snímky dnes dokumentujeme všechno, tak proč nezaznamenat výsledky vlastního snažení. Ze začátku jsem měla určitý ostych zveřejnit na blog svou rosolovitou a ochablou postavu v plavkách. Jenže pak mi došlo, že v plavkách mě na dovolené stejně uvidí každý a já samozřejmě chci, aby pohled na mě nerozplakal malé děti. Proto se fotím a už mám i nové plavky na dovolenou, ve kterých chci vypadat báječně. Svou proměnu ale dokumentuju ve starých plavkách, aby snímky byly pořízené za stejných podmínek.






Včera jsem psala, že teď nemůžu týden cvičit, a proto včerejší focení proběhlo bez většího nadšení. Snad mě těch sedm dní příliš nezbrzdí, nebo ještě hůř, nehodí na začátek snažení. Abych si pojistila, že vytrvám a do nové formy se budu dostávat dál, zrekapitulovala jsem si všechny čtyři týdny a teď vidím smysl toho všeho. Beru fotky svého zadku a zadní strany stehen, abych je měla na očích a po týdnu bez posilování se na ně podívám a pustím se do posilování znovu. Také se mohu poučit. S výpady bylo třeba začít hned, ne jen čtvrtý týden. Do odletu k moři to budou další 4 týdny, během kterých na sobě ještě zamakám. Co mě na první pohled moc těší je, že se mi brutálně žehlí celulitida. Bez krémů a jen díky pravidelnému cvičení. Díky za to! Co zaráží, jsou kosti, které se rýsují na hrudníku. Proč? Vždyť jím a tohle rozhodně nechci. Asi to k formování patří. Nejvíc překvapuje břicho. Skutečně se formuje ze všeho nejlépe a úbytek pět centimetrů se dostavil hned po prvním týdnu. Oproti 78 centimetrům jen 73. Ideální míry jsou 90-60-90, chci se v pase dostat alespoň na 65 centimetrů. Snad mi k tomu pomůže vyškrtnutí alkoholu. To jsem slibovala už minule. Není to, přiznávám, stoprocentní, ale omezila jsem ho výrazně. V mém případě jde o to, že si nedám 4 až 5 piv, ale jen jedno dvě. Nejsem ten typ, který by se okamžitě rozhodl začít žít absolutně jinak. Za každý menší pokrok se ale pochválím. Kdo by to za mě taky udělal. Tak, podívejte se na fotky, které mi dnes tolik zvedly náladu. Doufám, že vás podpoří ve vlastním snažení dostat se do nové formy. Hlavně cvičení nevzdávejte, ani v případě, že šidíte zdravý jídelníček. Každý výsledek se počítá, jak můžete vidět.
A kdy se vlastně výsledky projeví. Říká se, že vy je uvidíte po čtvrtém týdnu a okolí si všimne po osmém týdnu. Přesně tolik času jsem měla na začátku svého programu, kdy jsem si řekla: "Za devět týdnů odlétám k moři, je čas se sebou něco udělat."A teď, kdy musím mít sedm dní pauzu mi to vychází přesně na těch 8 týdnů.

Konečně mi mizí rýhy pod zadkem a kůže se žehlí.

Je to sice proměna břicha, ale největší pokrok vidím na stehnech, začínají se mi rýsovat svaly.
Největší radost mi dělá fakt, že po třetím týdnu mi ze stehen mizí celulitida. Jen tak dál.


Žádné komentáře:

Okomentovat