Prohledat tento blog

čtvrtek 9. června 2016

ROZCVIČKA

Nesmí chybět před žádným cvičením. Díky rozcvičce předejdete natažení svalů a navíc se díky protahování dostáváte do nové formy. Tyhle cviky praktikuji já a je to kombinace kalanetiky a jedné staré komunistické učebnice pro studenty tělocviku. Znáte kalanetiku? Je fantastická a pomáhá. Některé cviky, nejen při protahování, začleňuji i do svého tréninku. Při kalanetice se jedná o minimální pohyby (1-2cm), které se 50x až 100x opakují. Tělo dostává pěkně zabrat, budete ladnější a během pár tréninků by tělo mělo být pružné tak, že si hlavou dosáhnete na kolena.
I když máte spoustu práce, cvičit prostě nechcete, nebo ztrácíte odhodlání, překousněte se a každý den se alespoň protáhněte.

https://callanetics.com/home







rozcvička
Druhou rukou táhněte loket mezi lopatky. Měl by být cítit tlak v tricepsu. Opakujte 2x na každou paži.


rozcvička
vlevo: Tlačte dlaní loket co nejvíce za záda. Ucítíte tlak v rameni. Opakujte 2x na každou paži.
vpravo: Vytáhněte se nahoru za rukou jak jen je to možné a pak ji protáhněte do strany. Ucítíte tlak v boku. Břicho je zpevněné. Až budete maximálně vytaženi z boku, opakujte 100x v pohybu cca 1cm.

rozcvička
vlevo: Tlačte patu na hýždi, ucítíte tlak ve stehně, opakujte na každou nohu 2x.
vpravo: Překřižte nohy a snažte se je mít napnuté, nepokrčujte kolena. Dotkněte se prsty rukou podlahy.


rozcvička
vlevo: Jednou rukou se zapřete o pokrčenou nohu, druhou mějte napnutou, nohu do fajfky. Vytáhněte se a snažte se chytit za špičku nohy. Počítejte do 50ti, pak dělejte 50x pohyb směrem ke špičce nohy v max. rozmezí 1 cm.
vpravo: Dlaně doprostřed stehen, lopatky co nejvíc od sebe, snažte se pořádně nahrbit, abyste uvolnili mezilopatkové svaly. Hlavu se snažte dostat co nejvíc na kolena. Kam až vás to pustí, vydržte a počítejte do 50ti. Pak 50x opakujte pohyb max. v rozmezí 1cm.

Žádné komentáře:

Okomentovat