Prohledat tento blog

pátek 3. června 2016

UKÁZKA JÍDELNÍČKU

Minule jsem psala o tom, jak se snažím dodržovat zdravou stravu. Bohužel ne na 100% a třeba včera k večeři padly karbanátky na přání, takže jsem si je taky dala. Večeři ale předcházela celodenní dieta. Hodlám v ní pokračovat zase dnes. 
Chcete vidět, jak vypadá jeden vzorový den z jídelníčku, který mi sestavil trenér Miroslav Kolenyak?Tady je složení na pondělí. Zkuste ho dejte mi vědět, jak jste spokojení.




Jídelníček na pondělí


snídaně
zelený čaj s citronem, ovesné vločky (60g), do nich lžička strouhaného kokosu, skořice, lžička medu, 200 ml mléka, lísková jádra (10g) 

svačina 
1 jablko, tvaroh (125g), loupaná slunečnicová semínka (20g)

oběd
filé z aljašské tresky (150g), extra panenský olivový olej (lžíce), brambory (200g), špenát (podle libosti)

svačina 
bílý bio jogurt, mix ořechů (0,50g), ovesné vločky (30g)

večeře
kuřecí prsa (100g), extra panenský olivový olej (lžíce), zeleninový salát (podle libosti)

druhá večeře
šmakoun (100g), 30% sýr Eidam (17g - plátek), zelenina (podle libosti)

svačina
nízkotučný tvaroh (125g), mix ořechů - hrst

Vidíte, že jídla je víc než dost a hlad nemá šanci. Na konzultaci ohledně jídelníčku mě trenér vyzpovídal, změřil a sestavil mi jídelníček podle toho, jaké jídlo mám ráda. Nejsem moc na sladké, preferuju maso. Jídelníček a povídání o stravě mi poslal do týdne a stál 1.500 Kč.
Jestli ho chcete taky, kontaktujte Míru:




Žádné komentáře:

Okomentovat