Prohledat tento blog

neděle 3. července 2016

HUBNĚTE DÍKY ZELENÉMU ČAJI

Pijte dva až tři šálky zeleného čaje každý den a podpořte spalování kalorií. K dostání je tento nápoj běžně, tak proč si k nové formě nepořídit pomocníka. Hrnek čaje si ráno můžete dát k misce s cereáliemi, přes den se určitě také vhodná chvíle najde. Navíc v létě se doporučuje sáhnout spíše po vlažném nápoji, než po ledovém. A nejlepší na pití zeleného čaje je, že zmíněné 2 - 3 šálky spálí 100 kalorií. Super zpráva. 





Skvělý antioxidant udržuje mládí, přemýšlím, že se v něm budu rovnou koupat. Je také skvělý proti rakovině prsu a od upozornění Angeliny si mnoho žen samovyšetření nedělá. Zelený čaj také udržuje v dobré kondici mozek. Obsahuje sice méně kofeinu, ale svůj účel splní. Musím se přiznat, že ne každé ráno začínám zeleným čajem, protože z postele mě kolikrát vytáhne strašná chuť na kafe a ranní cigaretu. Den tedy nezačínám nijak sportovně, ale přes den si čaj dělám v práci a mám ho připravený i doma ve džbánku. Asi už jste přišli na to, že mám problém dodržovat zásady správného stravování. Nejsem ale voják, abych měla železnou vůli. Při mém kličkování, podvádění a mlsání je tedy zelený čaj důvodem k úsměvu. A ke krásnějšímu chrupu. Čaj obsahuje fluor, díky kterému jsou zuby zdravější.
Co jsem vyčetla ohledně stravování při cvičení, tak by člověk měl vždy sáhnout po bio kvalitě, nebo zkrátka po nejlepší variantě daného produktu. U zeleného čaje bych tedy měla volit přímo lístky, piju ale klasický sáčkový z obchodu. Nejspíš si najdu v okolí čajovnu a zkusím, jestli tato varianta bude zásadním rozdílem. Minimálně chci podpořit spalování tuku a to jde díky čaji lépe. Má termogenní efekt, takže tuky nemohou předstírat, že se jich veškerá má snaha netýká.

Žádné komentáře:

Okomentovat