Prohledat tento blog

středa 24. května 2017

RÝŽOVÉ ROLKY

Jsou snadné a chutné, prostě recept, se kterým se nemusíte zbytečně mazat. Dietní rolky představují skvělou variantou k "trochu masa a spoustu zeleniny s troškou sacharidů". Nejlepší na tomto receptu je rychlost, pokud tedy odečtete fakt, že každou rolku musíte nechat změkčit v míse vlažné vody na minutu.
Použijte to, co máte rádi, co je zdravé a ideálně v nastrouhané variantě.


Ingredience



  • koriandr
  • bazalkové pesto (bylo prostě v lednici a přišlo vhod, není to žádný záměr :)
  • hořčice
  • chia semínka
  • losos, čerstvý, nebo osmažený na pánvi na čl slunečnicového oleje
  • strouhaná mrkev
  • mozzarella
  • řapíkatý celer
  • rukola
  • polníček
  • rýžové placky
  • chilli koření

Postup

Jestli nemáte čerstvého lososa, připravte si ho na pánvi stejně jako já a smažte na čajové lžičce slunečnicového oleje. Rybu jsem ochutila solí, pepřem a chilli kořením.
Mezitím si připravte oblíbenou zeleninu, na kousky nasekanou mozzarellu, otrhejte koriandr (nebo jiné bylinky, které máte rádi). Rýžový plátek vložte na minutu do mísy s vlažnou vodou, aby byl vláčný. Pak ho položte na dřevěné prkénko. Na plátek namažte pesto, nebo hořčici, posypte chia semínky, koriandrem a zeleninou. Na závěr přidejte lososa. Já čekala, než maso trochu vychladne, aby se rýžová placka neprotrhla. Ingredience klaďte na rolce směrem od sebe a počítejte s tím, že budete rolovat, čili méně ingrediencí klaďte dál od středu placky. Pak vše zarolujte a máte chutně hotovo!

Dobrou chuť přeju.



Žádné komentáře:

Okomentovat